Koba Ryckewaert is nu 18 en weet dat er vanalles mis is in de wereld. Ze moet er alleen vat op krijgen. Ze is beter in schrijven dan in spreken, dus tekent ze. Op de grond. Te beginnen bij zichzelf. Geen lief, dus: eenzaam. Eenzaamheid brengt verveling. Verveling op te lossen met geld, bijv. voor een betere computer. Maar dat is er niet: moeder werkloos, want: economische crisis. Wat kan zij doen om het op te lossen? Niet alles, maar ook niet niets. In ‘All That Is Wrong’ staat Koba er alleen voor. Maar ze maakt keuzes. Om er zich aan te houden.
“Hier herinneren Laika en Ontroerend Goed eraan dat ook tieners wel eens een krant lezen. Dat het prille burgers zijn… Verwonderlijk hoe een paar simpele woorden hele debatten kunnen actualiseren…Het beschrijft de publieke ruimte zoals de Egyptenaren hiëroglyfen zetten: om betekenis te geven aan de wereld. Als de volgende premières dezelfde noodzaak en oprechtheid uitstralen, wacht ons een prachtseizoen.”
De Standaard – Wouter Hillaert ****
Koba Ryckewaert
· Regie:
Alexander Devriendt
· Spelers:
Koba Ryckewaert
& Zach Hatch